4.10.16

LC Waikiki 2016-2017 Sonbahar-Kış sezonu koleksiyonunu -Yılmaz Parlar


PARLAR MEDYA  
LC Waikiki 2016-2017 Sonbahar-Kış sezonu koleksiyonunu

10 MİLYAR HEDEFLİ WAİKİKİ SEZONU AÇTI

Moda öncü markalardan LC Waikiki, 3 Ekim 2016 Pazartesi günü İstanbul Modern’de gerçekleştirilen ve ünlü Blogger Mariano Di Vaio’nun da katıldığı toplantı ile 2016-2017 Sonbahar-Kış sezonu koleksiyonunu tanıttı. 

25 bin çalışanı, on milyara yaklaşan cirosu olan Türkiye’de 77 şehirde varlık gösteren  yurtdışında 100 mağaza açma hedefiyle 300 mağazaya ulaşacak olan Waikiki’nin Basın toplantısına LC Waikiki Üründen Sorumlu Genel Müdürü  Maria Comfort ve Blogger Mariano Di Vaio katıldı.

Nefis Dans performansı ile başlayan lansman söyleşi ile devam etdi.
Toplantıda, Maria Comfort LC Waikiki firmasının L ve C Harflerin başladığı iki ortaklı firma olarak Fransa’da başladığını ve Hawaii adasının ünlü plajı Waikiki ile isimlendirildiğini anlatdı. Kısaca kendinden bahseden Comfort Küba’lı olduğunu Amerika’dan sonra İtalya ünlü modacı Armani ile çalışmalarının ardından Rusya ve sonrasında Türkiye’ye geldiğini söyledi. 4 aylık deneme çalışması isteğiyle başladığını ve  4 yıl dan beri süregeldiğini dile getirdi.


Maria Comfort yeni sezon konsepti ile ilgili olarak “Sadeliği, rahatlığı ve herkes için ulaşılabilir ticari modayı öne çıkaran bir koleksiyon hazırladık. Akıllı seçim sunan bir marka olarak bugün geniş ürün gamıyla her yaşa uygun tasarımlar yapıyoruz” dedi.

Hem şehir hayatı hem de doğallığın yansıtıldığı koleksiyonun çekimlerinde ve reklam filminde oynayan Blogger, model, aktör ve tasarımcı olarak da tanınan Mariano Di Vaio “Bu işbirliği sırasında çok güzel bir enerji oluştu ve harika bir ekiple uyum içinde çalıştık. LC Waikiki ile yolumuzun kesişmesinden dolayı çok keyifliyim. Uluslararası bir marka olan LC Waikiki’nin “ulaşılabilir moda” kavramı benim de tercih ettiğim bir yaklaşım” açıklamalarında bulundu.

LC Waikiki Üründen Sorumlu Genel Müdürü Maria Comfort ile marka hakkında gerçekleştirdiğimiz kısa söyleşide gerek bireysel gerek kurumsal ürün veya hizmet bazında markalaşamak herkesin arzu ettiği olgu ve ekonomide çok önemli bir değer olduğu bağlamda birkaç altın kuralı bizimle paylaşmasını arzuladık. 
Müşterinin tamamen ihtiyaçlarına odaklanmak, tutarlı ve sürdürebilir olmak kaliteden kesinlikle ödün vermemek altın kuralın ilk olmazsa olmazlarından olduğunu söyledi.

yilmazparlar@yahoo.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder