4.10.16

Orkid-Kuralları Baştan Yaz-ipek soylu -yılmaz parlar


PARLAR MEDYA  
Orkid-Kuralları Baştan Yaz-ipek soylu

Kuralları Baştan Yaz

Tüketicilerin yaşamları kolaytırmak gibi hedefleri misyonu vizyonu olan P&G


firması, ürünü Orkid 3 Ekim 2016  Pazartesi günü Swissotel The Bosphorus İstanbul hotel’de basın toplantısı düzenleyerek, Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te Kadın Tenisçiler Birliği (WTA) tarafından düzenlenen turnuvada 1 Ekim Cumartesi günü çiftler kategorisinde şampiyon olan İpek Soylu’nun katılımıyla Orkid’den kuralları baştan yazan bir kampanyanın açıklamalarını yaptı.
Orkid, Türk kadınları için geliştirilen Yeni Orkid Platinum’u Ağutos 2016’da dünyada ilk kez Türkiye’de satışa sunmuştu.
Orkid’in yeni marka yüzü genç yetenek İpek Soylu, tenis kortunda hem başarı hikâyesini anlattı hem de mini bir gösteri maçı ile yeteneğini sergiledi.
Orkid’in yeni reklam elçisi son turnuvada elde ettiği şampiyonluk ile dünya sıralamasında 82. basamağa çıkarak WTA çiftler kategorisinde ilk 100'e giren en genç Türk tenisçi olan İpek Soylu basın toplantısında çocuklukdan günümüze süren yaşam serüveni gözler önüne sererek kilitlendiği başarın hikayesini anlatdı. “ Orkid gibi kuralları baştan yazan bir markanın elçisi olmak benim için büyük bir gurur. Kadın olduğumuz için insanlar bizim sadece hassas tarafımızı görüyor ama yeri geldiğinde biz kadınlar, bitirici vuruşlar da yapabiliyoruz. Önyargılar ve özel günler sizi durdurmasın. Hem hassas hem güçlü olalım ve kuralları baştan yazalım.” Şeklinde cesaret aşıladı.
Swissotel The Bosphorus İstanbul’un tenis kortunda gerçekleşen lansman toplantısında Orkid Türkiye & Kafkasya Marka Müdürü Özge Tanju yaptığı kısa konuşmasında özetle “Orkid olarak, 30 yılı aşkın bir süredir kadınların yanındayız ve gördük ki kadınlar sosyal hayatları içerisinde birçok engel ve sınırlandırıcı etkenle karşı karşıya kalıyor. Regl dönemi de bu sınırlandırıcı etkenlerin başında. Kadınların özel günlerinde de hayatın gerisinde kalmadan, hayata rahatça dahil olmaları için inovatif ürünler geliştirmeye devam ediyoruz” dedi.
Orkid Türkiye & Kafkasya Marka Müdürü Özge Tanju’dan aldığımız bilgiler doğrultusunda Orkid bilim insanları ve dermatologlar tarafından yıllar boyu süren araştırmalar sonucunda geliştirilen, koruma ve yumuşaklığın en üst düzeyde olduğu yeni Orkid Platinum, dünyanın mikro yastıklı yumuşak ve koruyucu yan bariyerlerine sahip ilk pedi olma özelliğini taşıdığını öğreniyoruz.
“Kuralları baştan yazın” kampanyasındaki amaç insanın başarı  grafiğini yüksetmek, eksiklerini görmek yeniden iyileştirmeye giderek sağlıklı başarılı birey ve sağlıklı başarılı bireylerinlerin oluşturduğu sağlıklı başarılı bir yoplım olabilmek bu toplumsal sorumluluk projesinin herkesin kendini daha iyi sorgulableceğini eksikleri görüp iyileştireceği kanısındayız.



yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder