Finlandiya’nın
Fiskars, Bahçe ürünleriyle birlikte mutfak ürünleriylede Türkiye pazarında
Ürünleri tanıtımıyla bilgileri basınla paylaşan firma yetkilileri Basın
mensuplarına birde deneme fırsatı verdi. Eğlenceli ve kolay kullanımlı ürünleri
basın mensupları bizzat gözlemini yapabildiler. Muntazam ve sağlıklı kullanılan
ürünler sayesinde Bahçe düzeninde
yapılan budamalar ağaçların ve çiçeklerin çürümesine imkan vermiyor.
Finlandiya'da
1649 yılında kurulan Fiskars; bahçe ve
bahçe ve mutfak kategorilerinde büyümeyi hedefledi.
Turuncu saplı
makasıyla bilinen firma istikrarlı
ekonomiya sahip Türkiye pazarına girmeye karar verdi.
Basın
toplantısında yetkilileri tarafından basına verilen bilgiler;
Fiskars’ın
bahçe, açık alan ve mutfak ürünleri yaklaşık 365 yıldır ikonik tasarımlar
olarak biliniyor. Yüksek kalitede, yenilikçi, ergonomik ürünlerin fark yaratan
en önemli özelliği çok az enerji harcayarak zorlu görevlerin üstesinden gelmeyi
sağlayan tasarımları. 2012 yılında 748 Milyon Euro net satış rakamına ulaşan
Fiskars operasyonu, 20’nin üzerinde ülkede 4.100 çalışanı ile devam ediyor.
Ürünleri 60’ın üzerinde ülkede satılıyor.
Fiskars
yetkilileri“İstanbul gibi büyük şehirlerde organik ve doğal yaşama ilgi gün
geçtikçe artıyor. Bu yönde gelişen doğal yaşam anlayışı şehrin sakinleri için
yükselen bir trend oluşturuyor. İnsanlar toprakla, yeşille buluşmak için
kendilerine fırsat yaratmaya, bunu bir hobi haline getirmeye çalışıyor. Bu
anlamda Türkiye’deki pazarın 2014’te hızlı büyüyeceğine inancımız tam.
Ürünlerimizin de kaliteye değer veren Türk tüketicilerin ilgisini çekeceğini
biliyoruz. Fiskars’da yarattığımız her ürün serisi bizim için bir ‘rüya proje’.
Biz Fiskars’da her ürüne aynı dikkati gösteriyor ve detayları çalışıyoruz;
bizim temel isteğimiz şıklığı, ergonomisi, kullanım kolaylığıyla fark yaratan,
tüketicinin yıllarca kullanabileceği, nesilden nesile aktarılan ürünler
yaratmak. Ürünlerimiz tüketicinin eline ulaştığında bu amacımızın gerçekleşmiş
olduğunu görüyor ve mutlu oluyoruz” şeklinde ifade ettiler.
ESSE mağazalarında satışa sunulacak olan Fiskars’ın en dikkat
çeken ev ürünleri arasında 1967’den bu yana dünya çapında tam 1 milyar adet
satılan ikonik turuncu saplı makas, Japon geleneksel bıçaklarının yapısını
Fiskars kalitesiyle birleştiren, kaymayan kolay kavranan sapı ile en zor
materyalleri kesebilen Fuzion Bıçak, küçük kazaları önleyen ergonomik tasarıma
sahip özel yüzeyi sayesinde uzun yıllar bilenmeden kullanılabilen Solid Bıçak
ve özel siyah kaplaması ile kolay temizlenen, yiyecekleri keserken
yapışmalarını engelleyen, mükemmel manevra kabiliyetine sahip Edge Bıçak yer
alıyor. Fiskars’ın mutfak aletleri ilk etapta ESSE’nin İstanbul’daki Zorlu
Center AVM, Akmerkez, İstinye Park, Nişantaşı City's, Suadiye ve Nautilus
mağazalarında satışa sunulacak.
Fiskars tasarım harikası, kullanım kolaylığı
yaratan tüketici dostu ürünlerinin yanı sıra sürdürülebilirliğe katkısı ve
üretiminin doğaya saygı çerçevesinde gerçekleştirilmesiyle de biliniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder