1.11.13

Finlandiya’nın Fiskars şirketi-Türkiyede-Yılmaz Parlar

PARLAR MEDYA  
Finlandiya’nın Fiskars, Bahçe ürünleriyle birlikte mutfak ürünleriylede Türkiye pazarında -


Finlandiya’nın Fiskars, Bahçe ürünleriyle birlikte mutfak ürünleriylede Türkiye pazarında Ürünleri tanıtımıyla bilgileri basınla paylaşan firma yetkilileri Basın mensuplarına birde deneme fırsatı verdi. Eğlenceli ve kolay kullanımlı ürünleri basın mensupları bizzat gözlemini yapabildiler. Muntazam ve sağlıklı kullanılan ürünler sayesinde  Bahçe düzeninde yapılan budamalar ağaçların ve çiçeklerin çürümesine imkan vermiyor.



Finlandiya'da 1649 yılında kurulan Fiskars; bahçe ve  bahçe ve mutfak kategorilerinde büyümeyi hedefledi.




Turuncu saplı makasıyla bilinen firma  istikrarlı ekonomiya sahip Türkiye pazarına girmeye karar verdi.

Basın toplantısında yetkilileri tarafından basına verilen bilgiler;



Fiskars’ın bahçe, açık alan ve mutfak ürünleri yaklaşık 365 yıldır ikonik tasarımlar olarak biliniyor. Yüksek kalitede, yenilikçi, ergonomik ürünlerin fark yaratan en önemli özelliği çok az enerji harcayarak zorlu görevlerin üstesinden gelmeyi sağlayan tasarımları. 2012 yılında 748 Milyon Euro net satış rakamına ulaşan Fiskars operasyonu, 20’nin üzerinde ülkede 4.100 çalışanı ile devam ediyor. Ürünleri 60’ın üzerinde ülkede satılıyor.   






 Fiskars yetkilileri“İstanbul gibi büyük şehirlerde organik ve doğal yaşama ilgi gün geçtikçe artıyor. Bu yönde gelişen doğal yaşam anlayışı şehrin sakinleri için yükselen bir trend oluşturuyor. İnsanlar toprakla, yeşille buluşmak için kendilerine fırsat yaratmaya, bunu bir hobi haline getirmeye çalışıyor. Bu anlamda Türkiye’deki pazarın 2014’te hızlı büyüyeceğine inancımız tam. Ürünlerimizin de kaliteye değer veren Türk tüketicilerin ilgisini çekeceğini biliyoruz. Fiskars’da yarattığımız her ürün serisi bizim için bir ‘rüya proje’. Biz Fiskars’da her ürüne aynı dikkati gösteriyor ve detayları çalışıyoruz; bizim temel isteğimiz şıklığı, ergonomisi, kullanım kolaylığıyla fark yaratan, tüketicinin yıllarca kullanabileceği, nesilden nesile aktarılan ürünler yaratmak. Ürünlerimiz tüketicinin eline ulaştığında bu amacımızın gerçekleşmiş olduğunu görüyor ve mutlu oluyoruz” şeklinde ifade ettiler.



ESSE mağazalarında satışa sunulacak olan Fiskars’ın en dikkat çeken ev ürünleri arasında 1967’den bu yana dünya çapında tam 1 milyar adet satılan ikonik turuncu saplı makas, Japon geleneksel bıçaklarının yapısını Fiskars kalitesiyle birleştiren, kaymayan kolay kavranan sapı ile en zor materyalleri kesebilen Fuzion Bıçak, küçük kazaları önleyen ergonomik tasarıma sahip özel yüzeyi sayesinde uzun yıllar bilenmeden kullanılabilen Solid Bıçak ve özel siyah kaplaması ile kolay temizlenen, yiyecekleri keserken yapışmalarını engelleyen, mükemmel manevra kabiliyetine sahip Edge Bıçak yer alıyor. Fiskars’ın mutfak aletleri ilk etapta ESSE’nin İstanbul’daki Zorlu Center AVM, Akmerkez, İstinye Park, Nişantaşı City's, Suadiye ve Nautilus mağazalarında satışa sunulacak. Fiskars tasarım harikası, kullanım kolaylığı yaratan tüketici dostu ürünlerinin yanı sıra sürdürülebilirliğe katkısı ve üretiminin doğaya saygı çerçevesinde gerçekleştirilmesiyle de biliniyor.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder