En İtibarlı Markalar Ödüllendirildi
Türkiye İtibar Endeksi Ödülleri 10 Temmuz 2018 Salı günü Yıldız Teknik Üniversitesi Balmumcu Kampüsü Oditoryum Salonunda gerçekleştirildi. Türkiye’nin En İtibarlı Markası Ödülü’ne Koç Holding, En İtibarlı Bursa Markası Ödülü’ne ise Özdilek layık görüldü. Türkiye’nin En İtibarlı Üç Markası; Koç Holding, Arçelik, Ülker
Beşiktaş Jimnastik Kulübü’nün ödülünü Sayman, Mali İşler ve Finans, İcra Kurulu Başkan Yardımcısı, Berk Hacıgüzeller ve ikinci Başkan Ahmet Nur Çebi, Ağaoğlu’nun ödülünü ise Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Aağaoğlu, İtibar Akademisi Yönetim Kurulu Başkanı Ertan Acar’ın elinden aldı
Dr. Ali Hakan Büyüklü başkanlığında Dr. Ömer Bilen ve Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü öğretim üyelerince ve İtibar Group bünyesinde faaliyet gösteren Türkiye İtibar Akademisi Yönetim Kurulu Başkanı Ertan Acar tarafından Türkiye ve Bursa’nın en itibarlı kurum ve markaları ödüllerini aldı.
Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetiminde ve raportörlüğünde Türkiye İtibar Endeksi tarafından 7’ncisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırmasına göre; holdingler, enerji, beyaz eşya, GSM, inşaat, otomobil, hazır giyim, gıda, ilaç, ulaşım, bankacılık, elektronik eşya, turizm, sigorta, eğitim, makine, mobilya, perakende, spor, alkolsüz içecek ve akaryakıt sektörlerinin en itibarlıları ödüllerini aldılar.
Törende ödüllendirilen kurum ve markalar; Koç Holding, Türk Hava Yolları, Beşiktaş Jimnastik Kulübü, Turkcell, Tofaş, Kiğılı, İpekyol, LCW, Eczacıbaşı, Opet, Migros, Bahçeşehir Üniversitesi, Arçelik, Allianz Sigorta, Teknosa, Ağaoğlu, Koçtaş...
Törende ayrıca bu yıl ilk kez gerçekleştirilen Bursa İtibar Endeksi için ödüllendirilen kurumlar i, Tofaş, Özdilek, Sönmez Holding, Zorlu Enerjı, Arçelik, Yurtiçi Kargo, Sütaş, Eczacıbaşı, Kamil Koç, Garanti Bankası, ETS Tur, Anadolu Sigorta, Sınav Koleji, Uludağ Üniversitesi, Durmazlar Makine, İnegöl, Onur Marketleri, Uludağ Gazozları, Yeşim Tekstil, Köfteci Yusuf, Korupark, Nilüfer Belediyesi, ve BTSO...
İtibar Akademisi Yönetim Kurul Başkanı Ertan Acar törende yaptığı konuşmada, “Ülkemizde ekonomimizin lokomotif sektörleri ekseninde itibarı oluşturan etkenleri belirlemek, sektörlerin itibarlarını kıyaslamak, şirketlerin sektörlerinde ve Türkiye genelindeki diğer şirketlere göre nasıl konumlandırıldıklarını ölçümlemek, kurumsal itibar yönetimi alanında bir referans kaynağı oluşturmak amacıyla yola çıkan Türkiye İtibar Endeksi, aynı zamanda ülkemizde sektörlerin gelişimlerini takip edebilmek, yıllar boyunca itibar ve algı konularında kat ettikleri yolları ölçümleyebilmek amacı ile yapılmaktadır. TİE araştırmasının sonuçları, 10 Temmuz’da kamuoyuna duyuruldu. Ön değerlendirme yapacak olursak; 2018 araştırması, farklı ve süpriz sonuçlarla geliyor” dedi.
YTÜ Rektör Yardımcısı Göksel Ağargün, Türkiye'de 5 bin kişiyle görüşülerek Türkiye'nin en itibarlı kurum ve markalarının belirlendiğini belirterek, bu yıl ilk kez gerçekleştirilen Bursa İtibar Endeksi’nin birincilerinin de törende ödüllerini alacağını kaydetti.
YTÜ Teknopark Genel Müdür Yardımcısı Serdar İbrahimcioğlu ise dünyada ulusal ve uluslararası ticarette "rekabet" kelimesinin yerini "rekaber" kelimesinin aldığını ifade ederek, "rekaber" kelimesinin iş birliklerinin daha çok önemsenmesi gerektiğini gösterdiğini dile getirdi.
İbrahimcioğlu, büyük markaların büyük iş birliklerinden oluştuğunu aktararak, üniversite-sanayi iş birliğinin önemini anlattı.
YTÜ İstatistik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ali Hakan Büyüklü de istatistik bilimine önem veren yöneticilere çok ihtiyaç olduğuna işaret ederek, geleceğin veri bilimi üzerine şekilleneceğini ve istatistiğin de bunu yücelteceğini söyledi.
Sektörlerine göre Türkiye'nin En İtibarlı Markaları;
Akaryakıt Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Opet, Alkolsüz İçecek Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Coca Cola, Bankacılık Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Türkiye İş Bankası, Beyaz Eşya Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Arçelik, Eğitim Sektöründe Üniversiteler Kategorisinde: Bahçeşehir Üniversitesi, Özel Okullar Kategorisinde: Doğa Okulları, Elektronik Eşya Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Samsung, Enerji Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: EnerjiSa, Gıda Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Ülker, GSM Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Turkcell, Hazır Giyim Sektöründe, Perakende Kategorisinde; LC Waikiki, Erkek Giyim Kategorisinde: Kiğılı, Kadın Giyim Kategorisinde: İpekyol, Jean ve Spor Giyim Kategorisinde; Mavi
Holdinglerde Türkiye’nin En İtibarlı Markası; Koç Holding, İlaç Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası; Eczacıbaşı, İnşaat Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası; Ağaoğlu, Makine Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Makina ve Kimya Endüstrisi, Mobilya Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası; İstikbal, Otomobil Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Volkswagen, Perakende Sektöründe Gıda Marketler Kategorisinde; Migros, Teknoloji Marketler Kategorisinde; Teknosa, Beyaz Eşya ve Ev Aletleri Kategorisinde; Koçtaş, Spor kategorisinde Türkiye’nin En itibarlı Markası:Beşiktaş Jimnastik Kulübü, Sigorta Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Allianz Sigorta, Turizm Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası:, Otel Kategorisinde: Sheraton, Tur Operatörü Kategorisinde: Etstur, Ulaşım Sektöründe Hava Ulaşım Kategorisinde: Türk Hava Yolları, Kara Ulaşım Kategorisinde: Kamil Koç
yilmazparlar@yahoo.com
Türkiye İtibar Endeksi Ödülleri 10 Temmuz 2018 Salı günü Yıldız Teknik Üniversitesi Balmumcu Kampüsü Oditoryum Salonunda gerçekleştirildi. Türkiye’nin En İtibarlı Markası Ödülü’ne Koç Holding, En İtibarlı Bursa Markası Ödülü’ne ise Özdilek layık görüldü. Türkiye’nin En İtibarlı Üç Markası; Koç Holding, Arçelik, Ülker
Beşiktaş Jimnastik Kulübü’nün ödülünü Sayman, Mali İşler ve Finans, İcra Kurulu Başkan Yardımcısı, Berk Hacıgüzeller ve ikinci Başkan Ahmet Nur Çebi, Ağaoğlu’nun ödülünü ise Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Aağaoğlu, İtibar Akademisi Yönetim Kurulu Başkanı Ertan Acar’ın elinden aldı
Dr. Ali Hakan Büyüklü başkanlığında Dr. Ömer Bilen ve Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü öğretim üyelerince ve İtibar Group bünyesinde faaliyet gösteren Türkiye İtibar Akademisi Yönetim Kurulu Başkanı Ertan Acar tarafından Türkiye ve Bursa’nın en itibarlı kurum ve markaları ödüllerini aldı.
Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetiminde ve raportörlüğünde Türkiye İtibar Endeksi tarafından 7’ncisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırmasına göre; holdingler, enerji, beyaz eşya, GSM, inşaat, otomobil, hazır giyim, gıda, ilaç, ulaşım, bankacılık, elektronik eşya, turizm, sigorta, eğitim, makine, mobilya, perakende, spor, alkolsüz içecek ve akaryakıt sektörlerinin en itibarlıları ödüllerini aldılar.
Törende ödüllendirilen kurum ve markalar; Koç Holding, Türk Hava Yolları, Beşiktaş Jimnastik Kulübü, Turkcell, Tofaş, Kiğılı, İpekyol, LCW, Eczacıbaşı, Opet, Migros, Bahçeşehir Üniversitesi, Arçelik, Allianz Sigorta, Teknosa, Ağaoğlu, Koçtaş...
Törende ayrıca bu yıl ilk kez gerçekleştirilen Bursa İtibar Endeksi için ödüllendirilen kurumlar i, Tofaş, Özdilek, Sönmez Holding, Zorlu Enerjı, Arçelik, Yurtiçi Kargo, Sütaş, Eczacıbaşı, Kamil Koç, Garanti Bankası, ETS Tur, Anadolu Sigorta, Sınav Koleji, Uludağ Üniversitesi, Durmazlar Makine, İnegöl, Onur Marketleri, Uludağ Gazozları, Yeşim Tekstil, Köfteci Yusuf, Korupark, Nilüfer Belediyesi, ve BTSO...
İtibar Akademisi Yönetim Kurul Başkanı Ertan Acar törende yaptığı konuşmada, “Ülkemizde ekonomimizin lokomotif sektörleri ekseninde itibarı oluşturan etkenleri belirlemek, sektörlerin itibarlarını kıyaslamak, şirketlerin sektörlerinde ve Türkiye genelindeki diğer şirketlere göre nasıl konumlandırıldıklarını ölçümlemek, kurumsal itibar yönetimi alanında bir referans kaynağı oluşturmak amacıyla yola çıkan Türkiye İtibar Endeksi, aynı zamanda ülkemizde sektörlerin gelişimlerini takip edebilmek, yıllar boyunca itibar ve algı konularında kat ettikleri yolları ölçümleyebilmek amacı ile yapılmaktadır. TİE araştırmasının sonuçları, 10 Temmuz’da kamuoyuna duyuruldu. Ön değerlendirme yapacak olursak; 2018 araştırması, farklı ve süpriz sonuçlarla geliyor” dedi.
YTÜ Rektör Yardımcısı Göksel Ağargün, Türkiye'de 5 bin kişiyle görüşülerek Türkiye'nin en itibarlı kurum ve markalarının belirlendiğini belirterek, bu yıl ilk kez gerçekleştirilen Bursa İtibar Endeksi’nin birincilerinin de törende ödüllerini alacağını kaydetti.
YTÜ Teknopark Genel Müdür Yardımcısı Serdar İbrahimcioğlu ise dünyada ulusal ve uluslararası ticarette "rekabet" kelimesinin yerini "rekaber" kelimesinin aldığını ifade ederek, "rekaber" kelimesinin iş birliklerinin daha çok önemsenmesi gerektiğini gösterdiğini dile getirdi.
İbrahimcioğlu, büyük markaların büyük iş birliklerinden oluştuğunu aktararak, üniversite-sanayi iş birliğinin önemini anlattı.
YTÜ İstatistik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ali Hakan Büyüklü de istatistik bilimine önem veren yöneticilere çok ihtiyaç olduğuna işaret ederek, geleceğin veri bilimi üzerine şekilleneceğini ve istatistiğin de bunu yücelteceğini söyledi.
Sektörlerine göre Türkiye'nin En İtibarlı Markaları;
Akaryakıt Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Opet, Alkolsüz İçecek Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Coca Cola, Bankacılık Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Türkiye İş Bankası, Beyaz Eşya Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Arçelik, Eğitim Sektöründe Üniversiteler Kategorisinde: Bahçeşehir Üniversitesi, Özel Okullar Kategorisinde: Doğa Okulları, Elektronik Eşya Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Samsung, Enerji Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: EnerjiSa, Gıda Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Ülker, GSM Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Turkcell, Hazır Giyim Sektöründe, Perakende Kategorisinde; LC Waikiki, Erkek Giyim Kategorisinde: Kiğılı, Kadın Giyim Kategorisinde: İpekyol, Jean ve Spor Giyim Kategorisinde; Mavi
Holdinglerde Türkiye’nin En İtibarlı Markası; Koç Holding, İlaç Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası; Eczacıbaşı, İnşaat Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası; Ağaoğlu, Makine Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Makina ve Kimya Endüstrisi, Mobilya Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası; İstikbal, Otomobil Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Volkswagen, Perakende Sektöründe Gıda Marketler Kategorisinde; Migros, Teknoloji Marketler Kategorisinde; Teknosa, Beyaz Eşya ve Ev Aletleri Kategorisinde; Koçtaş, Spor kategorisinde Türkiye’nin En itibarlı Markası:Beşiktaş Jimnastik Kulübü, Sigorta Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası: Allianz Sigorta, Turizm Sektöründe Türkiye’nin En İtibarlı Markası:, Otel Kategorisinde: Sheraton, Tur Operatörü Kategorisinde: Etstur, Ulaşım Sektöründe Hava Ulaşım Kategorisinde: Türk Hava Yolları, Kara Ulaşım Kategorisinde: Kamil Koç
yilmazparlar@yahoo.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder