22.5.17

BİTAKSİ SÜRÜCÜ AKADEMİSİ İLK MEZUNLARINI VERD!-YILMAZ PARLAR


PARLAR MEDYA  
BİTAKSİ SÜRÜCÜ AKADEMİSİ İLK MEZUNLARINI VERDİ-

BİTAKSİ SÜRÜCÜ AKADEMİSİ
İLK MEZUNLARINI VERDİ!

Net Danışmanlık iş ortaklığı ile öncü mobil teknoloji şirketi BiTaksi  21 Mayıs 2017 pazar günü .BiTaksi kullanıcısı sürücülerin verdiği hizmetin kalitesini arttırmak ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla verilen eğitimler sonrasında başarı sağlayan sürücülere sertifikalarını verdi.

 İTÜ Maçka Kampüsü’nde gerçekleştirilen törenle böylelikle ilk mezunlarını vermiş oldu.
Yrd. Doç. Yonca Tomaç Tunç tarafından verilen eğitimlerin sonuncusu 21 Mayıs Pazar günü gerçekleşti.
Eğitimden çıkardığımız sonuç "Basitçe belirtmek gerekir ki, başka bir kişi hakkında olumlu beklentiler ile, olumlu sonuçlar alacağız. En kötü ihtimali beklersek, en kötü ihtimali alırız.
Davranışını iyileştirmek ve şekillendirmek için anahtar, davranışının gerçekten iyileşeceğine gerçekten inanmak,ve ısrarlı bir şekilde olumlu davranışı işlemekdir.
Yrd. Doç. Yonca Tomaç Tunç verdiği eğitimlerde İstanbul trafiğinde yoğun stres altında çalışan sürücülerin psikolojik yönden desteklenmesini ve yolcu deneyimini iyileştirmeyi amaçlayan eğitimlerde, “Müşteri İletişimi”, “Öfke ve Stres Kontrolü” ve “Etkin İletişim ve Vücut Dili” konuları işlendi.
Eğitime konuk olan Psikiyatri Uzmanı Dr. Bahar Tezcan, sürücülerle öfke duygusunu sorgularken öfke kontrolü üzerine bilgiler verdi. Öfkenin bir alışkanlık olduğunu ve öfke anında yaşananları anlamanın öfkeyi daha da artmadan durdurabileceğini söyleyen Tezcan, konuşmasının ardından sürücülerin sorularını yanıtladı.
Eğitim ve diploma törenin ardından ilk mezunlarını veren BiTaksi Sürücü Akademisi, yeni dönemde de sürücülere düzenli olarak eğitim vermeye devam edecek. Eğitimlerin sene sonunda 1000 kişiye ulaşması hedefleniyor.
Psikiyatri Uzmanı Dr. Bahar Tezcan’dan öfkeyi kontrol altına almak için sürücülere öneriler;
Önce öfkenizin sebebini anlamaya çalışın ve bunu yaparken öfkenin sebebini her zaman dışarıda aramayın. Tehdit altında olmadığınızı düşünün. Her meseleyi üzerinize alınmayın. Durumun sizin kişiliğinize yapılan bir saldırı olduğunu düşünmeyin. Gevşemenize yardım edecek doğru nefes alma tekniklerini öğrenin.Mümkünse sorunu erteleyin. Düşüncelerinizi o anda size kendinizi daha iyi hissettirecek başka bir alana kaydırın ve odaklanın. Öfkeyi bir yaşam biçimi haline getirmeyin. Eğer öyle olduysa da bu döngünün kırılabileceğini bilin. Öfke karşısında çaresiz hissetmeyin. Öfkenin; ruh ve beden sağlığınıza, ilişkilerinize ve çalışma hayatınıza verdiği zararları kavrayın. şekindeki başlıklarrı örnekleriyle ifade etdi.
Net danışmanlık Genel Müdür Mükrime Alptekin,ile yaptığımız kısa söyleşide; Genel Müdür Mükrime Alptekin, 29 yıldır, 4 kıtada farklı dinamiklerdeki sektörlerle edindikleri becerileri, BiTaksi yönetimi ile bu programı kurgularken hem sadık bir müşteri hem de iş ortağı olarak titizlikle 6 ayı aşkın süredir çalıştıklarını ifade etti.
Alptekin, "Bu çalışmaya katılan sürücü arkadaşlarımızın diğer sürücülerr de örnek olması ve abilik yaparak çoğalmasını sağlamayı hedeflemektedir. Akademisyen Yonca Tunç'un sunumuyla Müşteri İletişimi ve Duyarlılığı, Öfke ve Stres Kontrolü, Motivasyon, Etkin İletişim ve Vücut Dili konuları ağırlıklı olarak işlendi. BiTaksi ile taksici imajının geliştirilmesinde çorbada tuzumuz olduysa ne mutlu!" dedi.
İlk mezunlarını veren BiTaksi Sürücü Akademisi'nde heyecana ortak olanlar arasında taksi şoförlerinin aile bireylerinin de yer alması heyecanı, sevinci ve coşkuyu katladı.
yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder