25.2.17

ACE of M.I.C.E. 2017.-Yılmaz Parlar


PARLAR MEDYA  
ACE of M.I.C.E. 2017

Kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün buluşma noktası olan ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines İstanbul Kongre Merkezi’nde kapılarını açtı.

İstanbul Kongre Merkezi Genel Müdürü Pervin Zeydanlı, Türk Hava Yolları Satış-Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, Beşiktaş Belediyesi Başkanı Murat Hazinedar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve Turizm Atölyesi Başkanı Tülin Ersöz, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı İstanbul İl Kültür Turizm Müdürü, T.C. İstanbul Valiliği Vali Yardımcısı İsmail Gültekin’in katılımları ile ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines fuarının açılışı gerçekleştirildi.


Bu yıl “Tüm renklerimizle bir araya geliyoruz” mottosuyla Türkiye ve dünyadan sektör profesyonellerine ev sahipliği yapan fuarın açılış konuşmasını gerçekleştiren Turizm Medya Grubu Başkanı Volkan Ataman; Türkiye’nin en büyük B2B etkinliği olan ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines kapsamında 15.000 profesyonel ziyaretçinin beklendiğini belirtti. 3 gün sürecek fuar programı hakkında da bilgilendirme yapan Volkan Ataman ilk gün katılımcı ve hosted buyer ların birlikte yeni iş bağlantıları da kuracakları ‘Business Network Party’ ve yerli ve yabancı satın alıcılar, katılımcı firmalar, konuşmacılar ile basın mensuplarının davetli olduğu 23 Şubat tarihinde Feriye Sarayı’nda gerçekleşecek ‘AMEzing Parti’ için davette bulundu. Her yıl tüm sektörün sabırsızlıkla beklediği ve çeşitli alanlarda projelerin belirleneceği ödül töreninin bu yıl 3 Nisan tarihinde Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde gerçekleşeceğine de değinen Volkan Ataman Türkiye ve MICE endüstrisine hayırlı olmasını diledi.

Volkan Ataman, ''Fuarın bu sene 4'üncüsünü düzenliyoruz. Ülkemiz çok zor bir dönemden geçti. Bütün bunlara rağmen çok güçlü, içeriği çok yoğun, çok ciddi ziyaretçini ve satın alıcının geleceği bir fuar programı bizi bekliyor. Bu sene 220 firma stant ile katılım gösteriyor.Bunlar kongre, toplantı ve etkinlik sektöründen firmalar. 15 binin üzerinde profesyonel ziyaretçi gelecek. Toplam 720 tane satın alıcı gelecek. Bunların 180 tanesi 39 ayrı ülkeden geliyor. Kendi ülkelerindeki en büyük kongre organizatörleri ve etkinlik firmalarının sahiplerini burada ağırlıyoruz. Bu yaptığımız çalışmalar ile ülkemize ciddi kongrelerin, ciddi toplantıların ve büyük grupların gelmesini sağmış olacağız'' dedi.
İstanbul Kongre Merkezi Genel Müdürü Pervin Zeydanlı; Sektör için bu kadar zor bir dönemde ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines’ etkinliğinin gerçekleştiriliyor olmasını çok anlamlı bulduğu ve kendilerinin de böylesi kapsamlı bir organizasyona evsahipliği yapmaktan oldukça mutlu olduklarını, organizasyonun sektöre ayrı bir sinerji kattığını söyledi.

Türk Hava Yolları Satış-Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur; ‘Türkiye’nin milli bayrak taşıyıcısı olan Türk Hava Yolları olarak bizleri küresel ölçekte tanıtan misafirperverliğimiz başta olmak üzere kültürel değer ve medeniyet birikimimizi geniş kitlelere duyaran etkinlik ve faaliyetlere destek vermeyi sürdürüyoruz. Dünya Turizm Örgütü verilerine göre ; dünya turizm gelirinin %30 u kongre ve toplantı sektöründen sağlanmakta. Kongre destinasyonu olmak bir şehrin marka imajı açısından da oldukça büyük önem taşırken , 40 dan fazla sektöre de doğrudan veya dolaylı katkı sağlanıyor. ‘ dedi. İstanbul şehrinin 90 lı yıllardan itibaren kongre ve toplantı sektöründe aktif olarak yer aldığını şu an dünyada 8. Sırada bulunduğunu belirten Olmuştur; İstanbul’un bu minvalde uluslararası platformda önemli bir merkez olduğuna değindi. İstanbul’un ilk 5 içerisinde yer almasında her bir sektör temsilcisinin büyük önem taşıdığını belirtirken tek MICE fuarını Türk Hava Yolları olarak organizasyonu uluslararası alanda desteklemenin gururlandırıcı bir adım olduğunu söyledi. Ve organizasyonun ülkemiz turizm ve kongre çıtasının yükseltilmesinde öncü olmasının en büyük dilekleri olduğunu söyleyerek konuşmasını tamamladı.

Beşiktaş Belediyesi Başkanı Murat Hazinedar,İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve Turizm Atölyesi Başkanı Tülin Ersöz, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı İstanbul İl Kültür Turizm Müdürü, T.C. İstanbul Valiliği Vali Yardımcısı İsmail Gültekin; Türkiye’nin kongre turizminde diğer ülkelere göre çok değerli fırsatlar içerdiğini ve maliyetler açısından oldukça uygun olduğunu ve ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines organizasyonunun sözkonusu konuların yurtdışı pazarda da tanıtılması açısından büyük önem taşıdığını ve İstanbul’un lider marka şehirlerden biri olabilmesi için her türlü katkıyı sunmaya hazır olduklarını söylediler.

Gözümüze çarpan standlardan Maestro DMC Özkan Çelikay Proje yöneticinden aldığımız bilgiler.

Ülkemizin ( Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin) lokomotif şirketlerinden DMG GROUP Maestro DMC markası ile katıldığı fuarda tasarlamış olduğu Tarihi Girne Limanı Temalı standı ile limanda çay keyfini adeta İstanbul’da yaşatıyor.
Maestro DMC standında ülkemiz otellerini, tarihi yerlerini, toplantı etkinlik alanlarını tanıtılarak toplantı grupları, bayii organizasyonları ve kongreleri Kuzey Kıbrıs Turk Cumhuriyetinde organize etmeyi planlamaktadır. 
Urla, Bağ Yolu ile Antik Kültürüne Kavuşuyor Her Adımında Tarih Var…Seminerler, eğitim veren Çiğdem Koşar ile yaptığımız söyleşide;


Urla Şarap Üreticileri ve Bağcılık Derneği,  URLA BAĞ YOLU turistik destinasyonunun ve rotasının tanıtımına devam ediyor.

Türkiye, özellikle de İzmir için önemli bir gastro-turizm projesi olan ve İzmir Büyük Şehir Belediyesinin hazırladığı Efes-Mimas rotaları ile örtüşen URLA BAĞ YOLU, 26 eylül’de Izmir’den ve Istanbul’dan gastronomi ve turizm sektöründen misafirlere tanıtıldı.


Günboyu devam eden organizasonda Urla Bağ Yolu’nun rotası takip edildi. Urlice Bağları’nda ki keyifli öğle yemeği ile başlayan tur USCA ve Mozaik Bağlarının ziyaretinin ardından Urla Bağlarında devam etti. Bağların arasında geçen bu güzel gün MMG Bağlarında ki harika bir akşam yemeği ile noktalandı. Misafirler gecenin sonunda Urla Bağ Evi’nde ağırlandı.


Urla Bağ Yolu’nun ev sahipleri; Urlice, Urla Şarapçılık, Mozaik, MMG, USCA, Limantepe Şarapçılık, Urla Bağ Evi yaşadıkları nadide Urla yarımadasında; çevre, köklü tarih ve kültür bilinciyle, yüksek katma değerli üretim yaparak, yurt dışındaki Napa Vadisi, Bordo, Toskana örneklerinde olduğu gibi tarıma ve gastronomiye dayanan, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir turizm bölgesi yaratma hayaliyle 15 yıldır çaba sarf etmekteler.


İzmir Kalkınma Ajansı’ndan alınan destek ile tanıtım çalışmalarında ivme kazanan Dernek, tanıtım faaliyetleri ile Urla’da ve komşu ilçelerle birlikte Yarımadada turizmin çeşitlendirilmesinde ve gelişmesinde itici ve birleştirici bir güç olmayı hedeflemiştir. 

Expert firması Stand dan Nastassia Lazavaya bizi  Ukrayna, hakkındaki turizm etkinlikleri ile bilgilendiriyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder