4.8.18

Carrefoursa-Lezzet Arası -Yılmaz Parlar


PARLAR MEDYA  
Carrefoursa-Lezzet Arası

Siz seçin, biz pişirelim 

Carrefoursa’dan bir yenilik. Gastronomide yeni konsept. Fransa örnek aldı.

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki olan Carrefoursa’ nın marketleri bünyesinde Lezzet Arası restoranlarında, market reyondan seçilen, et, balık, tavuk ürünlerini hemen pişiriliyor veya paket servis yaptırılabiliyor. Böylece uygun fiyatla evde pişirmek zahmeti kalkıyor. 


Carrefoursa marketlerinde oluşturduğu yeniliği, Bayrampaşa Forum İstanbul AVM Lezzet Arası restoranda 03 Ağustos 2018 Cuma günü gerçekleştirdiği Basın Toplantısıyla paylaştı.

Manifesto Pr. İletişim Firma Medya direktörü Ozan Öcal moderatörlüğünde oluşturulan Basın Toplantısına; Carrefoursa Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, Hipermarketler Satış Genel Müdür Yardımcısı Şenol Arpacı ve ünlü şef Vedat Başaran katıldı.
Ayrıca Carrefoursa Marka ve Kurumsal iletişim yöneticisi Sibel Yılmaz,  Carrefoursa Marka ve Kurumsal iletişim müdürü Melis Karatay Ebin, Carrefoursa yöneticileri, Şefler toplantıda hazır bulundular. 
Carrefoursa Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, 10 milyon lira yatırımla Tepe Nautilus, Forum İstanbul, Maltepe Park, Marmara Forum, Marmara Park, Adana ve İzmir’deki hipermarketlerinde 'Lezzet Arası' restoranlarını hizmete açtıklarını, Türkiye’de bir ilke imza attıklarını, market içinde en uygun fiyatla, kaliteli ve güvenilir yemek çeşitleri sunduklarını söyledi. Kutay Kartallıoğlu, oluşturdukları ‘Lezzet Arası’ konseptiyle büyük başarı sağladıklarını, Lezzet Arası restoranlarının toplam mağaza cirosundaki payının yüzde 4’ü geçtiğini, hedeflerinin yıl sonuna kadar bu oranı yüzde 8’e taşımak olduğunu, Fransız ortaklarının konsepti beğendiğini ve örnek alarak yurtdışına taşımak istediğini ifade etdi.
Kutay Kartallıoğlu “ Önümüzdeki dönemde bir yandan kendi mağazalarımızdaki yatırımlarımıza devam ederken, bir yandan bu konsepti bütün yurt dışı Carrefour'lara ihraç eder duruma geleceğiz. Öncelikle büyük ölçekli hipermarketlere ağırlık vermekteyiz. Gelecekte hem orta ölçekli hipermarketlerde hem de süpermarketlerde bu konsepti konumlandırma çalışmasında olmaktayız.  

Mağazalardaki yenilenme süreçlerine devam edeceğiz balık reyonundan sonra, kasap-manav reyonlarında da yenilenme ve değişim süreci devam edecek.” dedi

Soruları cevaplıyan Kartallıoğlu, gıda güvenliği konusuna verdikleri önemi vurgularken öncü olmaya devam edeceklerini, kasap konusunda Türkiye'nin bir numaralı kasabı olma iddiaları olduğunu, 12-18 ay içinde hedeflerine gelebileceklerinin altını çizdi.
Manav konusunda Türkiye'nin çözmesi gereken önemli sorunları olduğu, çalışmaya devam edeceklerinin söyledi. 
Yatırım konusunda Kutay Kartallıoğlu "Müşteri varsa kar var, yoksa kar yok. Müşterinin hayatına ne kadar değer katarsak, o kadar karlılık oluyor. Biz dengeli büyümeden yanayız. Çok çok hızlı büyümelerin yol kazası ile sonuçlandığına bu sektör çok şahit oldu. Önceliğimiz dengeli büyüme aynı zamanda da mevcut mağazalarımızda müşterilerimizi 360 derece kuşatabilmek.

Yatırımlarımızda dengeliyiz, finansal açıdan bilançomuzu zorlayacak şeyleri zamana yayıyoruz, Carrefoursa'yı kontrollü, dengeli bir büyüme içinde göreceksiniz. Bizim gayrimenkullerimiz de var, bunları zaman zaman nakde çevirerek, bilançomuzu rahatlatıyoruz."şeklinde 

Carrefoursa Hipermarketler Satış Genel Müdür Yardımcısı Şenol Arpacı, Lezzet Arası’nın yer aldığı hipermarketlerdeki günlük müşteri trafiğinin yüzde 15’inin Lezzet Arası’nda yemek yediğini, hafta içi günlük ortalama 4 bin 200, hafta sonu da günlük ortalama 7 bin kişiye nezih bir ortamda, uygun fiyata, kaliteli ve güvenilir bir yeme – içme imkânı sunduklarını, müşteri trafiğini yıl sonuna kadar yüzde 20’ye taşımayı hedeflediklerini söyledi. Şenol Arpacı “İster ızgara isterse sulu yemek ortalama 15 liraya karnınızı doyurabiliyorsunuz. Çalışanların yanı sıra doğum günü kutlamaları, kadın günleri gibi keyifli buluşmaların da adresi olmaya başladık. Restoranların yer aldığı marketlerin günlük cirolarına baktığımızda Lezzet Arası’nın bu cirolardan aldığı pay yüzde 4'ü geçti. Bu payı sene sonuna kadar yüzde 8 oranına çıkarmak istiyoruz.”dedi.

Şef Vedat Başaran , "Carrefoursa’nın günlük olarak, taze taze üretilen ürünlerini ve reyonlarında yer alan zengin ürün çeşitlerini tüketicilere restoran konsepti ile sunmak fikriyle yola çıktık. 'Siz seçin, biz pişirelim' mottosuyla oluşturduğumuz Lezzet Arası’nı bir restorandan da öte daha çok tüketicilerin gün içinde alışverişe ara verip dinlenebilecekleri ve keyifle yemek yiyebilecekleri gastronomik bir yaşam alanı olarak tanımlayabiliriz.Lezzet Arası ile tüketiciler hemuygun fiyata taze, kaliteli ve mevsimine uygunürünlerin yer aldığı çorbalardan salata çeşitlerine, farklı damak tatlarına hitap edecek sulu yemeklerden zeytinyağlılara, hamur işinden tatlılara kadar çeşidi bol yiyeceklere ulaşıyor hem de marketten taze taze seçtikleri et, tavuk, balık ürünlerini profesyonel aşçılarımıza hazırlatarak hemen yiyebiliyorlar. Lezzet Arası’nda, evinizin mutfağı gibi gün boyu canınız ne çekerse sizin için hazırlayabiliyor, hem sizin hem ailenizin hem de arkadaşlarınızın keyifle bir arada olacağı lezzetli anlar yaşama imkanı sunuyoruz" dedi.

Şef Vedat Başaran’ın danışmanlığında,CarrefourSA hipermarketlerinde kurulan Lezzet Arası restoranlarında kahvaltı tabağından baget ekmek sandviçlere, yumurta çeşitlerinden börek ve kurabiyelere, öğle ve akşam yemeği kapsamında Türk mutfağından lezzetlerin yer aldığı sıcak büfe, pide ve börek çeşitleri, et – tavuk – balık çeşitlerinin yer aldığı ızgara büfesi, Lezzet Arası şeflerinin marine ettiği özel et seçenekleri ile salata ve tatlı çeşitleri yer alıyor.
yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder