28.3.18

RAŞİT BAĞZIBAĞLI DESERT DREAM KOLEKSİYONUNU-YILMAZ PARLAR


PARLAR MEDYA  
RAŞİT BAĞZIBAĞLI DESERT DREAM KOLEKSİYONUNU

RAŞİT BAĞZIBAĞLI DESERT DREAM KOLEKSİYONUNU


Dünyanın en ünlü tesettür top  modeli Somali asıllı ABD'li Halima Aden Raşit Bağzıbağlı'nın  Modanisa için tasarladığı  Desert Dream koleksiyonunun tanıtım defilesi için Türkiye’ye geldi.

Kenya’daki Birleşmiş Milletler mülteci kampından moda dünyasının en ünlü top modellerinden biri olma hikâyesiyle ilgi çeken dünyanın ilk tesettürlü top modeli Halima Aden ünlü modacı Raşit Bağzıbağlı’nın Modanisa’ya özel tasarladığı " Desert Dream "  koleksiyonunun  26 Mart Pazartesi günü  Emaar Square Mall‘da gerçekleşen özel defilesinde baş manken olarak podyuma çıktı.

Modacı Raşit Bağzıbağlı Emaar Square Mall'de düzenlenen defilede, 16 manken 28 parçadan oluşan koleksiyonunu tanıttı. Koleksiyonun tanıtımı için Dubai'den 10 ton kum getirilerek podyum çöle dönüştürüldü. Modacı Raşit Bağzıbağlı "Bu benim ilk muhafazakâr koleksiyonum. Bu sadece tesettürlü değil, bütün kadınlarımıza hitap ettiğim bir tasarım oldu" dedi.

ABD’nin Minnesota eyaletinde yapılan güzellik yarışmasında, bikinili bölümde tesettür mayosuyla yürüyen dünyanın ilk tesettürlü top modeli Halima Aden için yarışmanın sunucusu tarih yazdığını söylerken, 2016 yılında katıldığı güzellik yarışmasında, kazanamasa da dünya çapında popülarite elde eden Aden, moda dünyasının en ünlü tesettürlü top modeli olarak dikkatleri üzerine çekti. Rihanna Fenty Beauty koleksiyonunun marka yüzü olan ve Kim Kardashian’ın eşi, ABD'li rap şarkıcısı Kanye West’in Yeezy koleksiyonu için New York’ta podyuma çıkan dünyaca ünlü top model dünya modasının yeni kraliçesi olarak işaret ediliyor.

Defile sonrası basın toplantısında Halima Aden, Türkiye’yi sevdiğini, İstanbul’a aşık olduğunu, yerleşmeyi düşündüğünü söyledi.

Yakaladığı başarıdan dolayı sürekli şükrettiğini söyleyen Halima Aden, ‘’Gerçekten çok mutluyum. Bunun için günde 25 kez şükrediyorum. Unicef’in hem bana hem aileme olan yardımları sayesinde Amerika’ya yerleşip bu noktalara geldiğim için kendimi inanılmaz şanslı hissediyorum.   Çok güzel yerler gezdim ve başka yerler de görmeyi planlıyorum. Burada olduğum için gerçekten çok mutluyum. Buraya Modanisa için geldim. Muhafazakar kadınlar olarak bizimde çok güzel ve kaliteli giyinmek hakkımız. Biz de çok güzel giyinmeliyiz. Koleksiyonu çok beğendim ve burada olduğum için çok teşekkür ederim‘’ dedi.
yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder