28.3.18

6. ACE of M.I.C.E. AWARDS 2018 SAHİPLERİNİ BULDU-YILMAZ PARLAR


PARLAR MEDYA  
6. ACE Of M.I.C.E. AWARDS 2018 SAHİPLERİNİ BULDU

6. ACE of M.I.C.E. AWARDS 2018 SAHİPLERİNİ BULDU

Etkinlik Ve Toplantı Sektörünün 'Oscar'ları Dağıtıldı En İyiler Ödüllerini Gülben Ergen, Burcu Esmersoy Ve Çağla Şıkel'in Elinden Aldı


Kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün en iyilerini ödüllendiren ACE of M.I.C.E. Awards, Türk Telekom Ana sponsorluğunda 26 Mart'ta Uniq Hall'de gerçekleşti.


Turizm Medya Grubu ve TETKİD(Türkiye Etkinlik, Toplantı ve Kongre Sektörü Yöneticileri Derneği) Başkanı Volkan Ataman'ın başkanlığında ve Turizm Medya Grubu organizasyonuyla gerçekleşen MICE ve Etkinlik sektörünün Oscar'ı kabul edilen törende Volkan Ataman tüm konuklarını kırmızı halıda karşıladı. Açılış konuşmasında tüm Türkiye MICE sektörünü kucaklayan Volkan Ataman, Türkiye ve İstanbul’u dünya MICE sektörünün lider destinasyonu haline getirmek için tüm sektörle el ele vererek çalışmalarına devam edeceğini açıkladı. Törende ayrıca Kore Turizm Organizasyonu ve Turizm Medya Grubu arasında, her iki destinasyonun MICE pazarında güçlendirilmesi amacıyla iyi niyet antlaşması imzalandı.


Törenin açılışında bir konuşma yapan yeni TÜRSAB Başkanı, Değişim Harekatı’nın lideri Firuz Bağlıkaya'yı tüm salon ayakta alkışladı. Turizm ve MICE sektörünün gelişimi için yoğun bir çalışma içine girdiklerini açıkladı. Ödül takdimi sırasında sahneye TÜRSAB yönetim kurulu üyeleri tam katılım gösterdi.


Bir diğer başarı ödülü sahibi ise dünyada bir noktadan en fazla ülkeye uçan hava yolu şirketi olan Türk Hava Yolları Yurt İçi Satış Başkanı Halil İbrahim Polat oldu. Katılımcılar tarafından çok yoğun bir alkış alan Halil İbrahim Polat, MICE sektörünü yoğun olarak destekleyeceklerini açıkladı.


Kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün kalite çıtasının yükselmesine en önemli katkıyı sağlayan, ACE of M.I.C.E. Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri gecesine iş, siyaset, sanat ve cemiyet hayatının önemli isimler katıldı.


ÖDÜLLER ÜNLÜ İSİMLERDEN

Sektörün Oscarları olarak bilinen törende, ödülleri sahiplerine ünlü sanatçı Gülben Ergen, sunucu Burcu Esmersoy, manken Çağla Şikel ve pop müziğin sevilen isimlerinden Burak Kut, moda ikonu Ivana Sert ve organizatör Banu Noyan'ın da aralarında bulunduğu isimler verdi.

GÜLBEN GÖZ KAMAŞTIRDI, ÇAĞLA HEYECANLANDI En Iyi Incentive Etkinliği

ödülünü takdim eden Gülben Ergen, şıklığıyla göz kamaştırdı. Sahneye siyah bir kostümle çıkan Çağla Şıkel, En İyi Etkinlik ödülü verdi. Çok heyecanlı olduğunu söyleyen Şıkel, "Neden bu kadar heyecanlandığımı bilmiyorum" dedi.

Ünlü sunucu Burcu Esmersoy ise En İyi Davet Etkinliği ödülünü verdi.  Esmersoy, Ödülü takdim etmeden önce "Eminim salonun yarısıyla birlikte çalıştık. Çalışmadıklarımızla da en kısa zamanda çalışmayı umut ediyorum" dedi.


SEKTÖRÜN NABZI BU GECEDE TUTULDU

Bu yıl 6.sı yapılan kongre, toplantı, etkinlik sektörünün buluşmasına ev sahipliği yapan ‘ACE of M.I.C.E. Awards Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri Etkinlikler, Etkinlik/Toplantı Yönetim Firmaları ve Proje Uygulamaları olmak üzere 3 ana başlıkta 27 kategoride değerlendirildi.
MICE endüstrisine büyük farkındalık kazandıran ‘ACE of M.I.C.E. Awards’ bir kez daha sektörün nabzını tuttu.

6. Ace Of M.I.C.E. Awards Sahipleri


Özel Ödüller

1- 6. Ace Of M.I.C.E. Awards 2018 Başarı Ödülü -Firuz Bağlıkaya-Türsab Başkanı
Ödülü Takdim Eden: Turizm Medya Grubu Ve Tetkid Başkanı Volkan Ataman

2- 6. Ace Of M.I.C.E. Awards 2018 Başarı Ödülü-Halil İbrahim Polat Polat-Türk Hava Yolları Yurt İçi Satış Başkanı

Ödülü Takdim Eden: Türkiye İhracatçılar Meclisi Genel Sekreteri Dr. Halil Bader Arslan

3- 6. Ace Of M.I.C.E. Awards 2018 Özel Ödülü – Ali Yücel

Ödülü Takdim Eden: Tourısmo Group Başkanı Cemal Kızıltan

4- 6. Ace Of M.I.C.E. Awards 2018 En İyi Mıce Yatırımı: Selçuklu Kongre Merkezi

Ödülü Takdim Eden: Türsab Yönetim Kurulu Üyesi Selçuk Boynueğri

Etkinlikler


5- En İyi Etkinlik: Figür - Ingbank 10.Yıl Kutlaması 2017

Ödülütakdim Eden: Çağla Şıkel

6- En İyi Etkinlik Jüri Ödülü: Kazanan: Lıvecom Event & Experıental - Mercedes-Benz Türk A.Ş. 50. Yıl Etkinliği

Ödülü Takdim Eden: Cornelıa Dıamond Golf Resort & Spa Genel Müdürü Ve Akdeniz Turistik Otelciler
Ve İşletmeciler Birliği (Aktob) Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Zafer Alkaya

7- En İyi Çocuk Etkinliği: İstanbul Spor Etkinlikler Ve İşletmeciliği Spor İstanbul - İstanbul Çocuk Maratonu

Ödülü Takdim Eden: Okan Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Ve Ace Of M.I.C.E. Onursal Jüri Başkanı
Prof. Dr. Semih Baskan

8- En İyi Etkinlik/Toplantı Yönetimi Firması: Figür

Ödülü Takdim Eden: Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği Başkan Yardımcısı Ali Güreli

9- Shıne Event Management En İyı Sahne Tasarımı: Illusıonıst – 26. Tacikistan Devleti Bağımsızlık Kutlamaları

Ödülü Takdim Eden: Shıne Event Management Kurucusu Ayşe Erişen

10- En İyi Incentıve Etkinliği: Escapıst - Garanti Emeklilik Liderler Zirvesi 2016

Ödülü Takdim Eden: Gülben Ergen

11- En İyi Incentıve Etkinliği Jüri Özel: Pronto Mıce - Record Breakers 2017

Ödülü Takdim Eden: Tetkid(Türkiye Etkinlik Toplantı Ve Kongre Sektörü Yöneticileri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Ve Yıldız Holding Etkinlik Ve Pazarlama Satın Alma Müdürü Sayın Yusuf Kemal Kunter

12- En İyi Roadshow: Adstatıon - Türk Telekom Etkinlik Müdürü Sayın Vedat Dinç (Türk Telekom Teknoloji Seferberliği Eğitim Tırı)

Ödülü Takdim Eden: Banu Noyan

13- En İyi Davet Etkinliği: Krea M.I.C.E - Samsung Chef Collectıon Daveti 2017

Ödülü Takdim Eden: Burcu Esmersoy

14- Etsmıce En İyi Etkinlik Teknolojisi:  Illusıonıst – Art Of Collaboratıon - Brand Week İstanbul –Arçelik

Ödülü Takdim Eden: Etsmıce Direktörü Sayın Şefik Emre Önol

15- En İyi Festival: Dimi - Bilyoner Wınterfest 2017

Ödülü Takdim Eden: İvana Sert

16-  En İyi Festival Jüri Ödülü: Gezi Makinesi - Magıc Break

Ödülü Takdim Eden: Türkiye Etkinlik Toplantı Ve Kongre Sektörü Yöneticileri Derneği (Tetkid) Genel Sekreteri Ve Mercedes Benz İnsan Kaynakları Grup Müdürü Sayın Başak Demiryumruk Dikici

17- En İyi Çıkış Yapan Etkinlik/Toplantı Yönetimi Firması: Fabrıchouse Creatıve Events

Ödülü Takdim Eden: Garanti Ödeme Sistemleri Kurumsal Ve Pazarlama İletişimi Müdürü-Ace Of M.I.C.E. Awards Jüri Üyesi Sayın Özlem Sunay

18- Soho House Istanbul En İyi Lansman Etkinliği: Figür - Shell İş Ortakları

Zirvesi 2017
Takdim Eden: Soho House Istanbul Satış Geliştirme Yöneticisi Semih Hazar

19 – En İyi Belediye Festivali: Büyükçekmece Belediyesi - 18. Uluslararası Büyükçekmece Kültür Ve Sanat Festivali

Ödülü Takdim Eden: Burak Kut

20 – 5. Ace Of M.I.C.E. Exhıbıtıon By Turkısh Aırlınes 2018 En İyi Stant Ödülü: Sedef Grup

Ödülü Takdim Eden: Klass Magazin Genel Yayın Yönetmeni Muammer Kapucuoğlu

21 – En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi: Bysound Creatıve Technıcs - Sessiz Tezahürat Ödülü

Takdim Eden: Le Merıdıen Istanbul Genel Müdür’ü Uygar Koçaş

22 – Lıfe Fıtness En İyi Spor Etkinliği: Kazanan: Argeus Travel & Events - Salomon Cappadocıa Ultra-Traıl®

Ödülü Takdim Eden: Lıfe Fıtness Satış Müdürü Sayın Onur Karaoğlan

23 – En İyi Incentıve Firması: Krea M.I.C.E.

Ödülü Takdim Eden: D&R Kurumsal İletişim Müdürü Nalan Demircioğlu Yavuz

 24 – En İyi Gerilla Etkinliği: Dimi - Beşiktaş Donanması 2017/Beko

Ödülü Takdim Eden: Demirören Medya Reklam Grup Başkan Yardımcısı Hande Ataol

25 – En İyi Avm Etkinliği – Kromozom İletişim Danışmanlığı - Kendin Yap Atölyesi Ve İhtiyaca Dokun Sosyal Sorumluluk Projesi (Cevahir Avm)

Ödülü Takdim Eden: Portaxe Yönetim Kurulu Başkanı Lütfü Sapmaz

26 – En İyi Etkinlik Prodüksiyonu:  Bi'şeyler Yeni Medya İşleri - 10'larca Yıl Tek Yürek (Ingbank)

Ödülü Takdim Eden: Magıcbox Technıcal Productıon Kurucusu Vedat Coşkun





yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder