3.11.17

YURDUM-Ressam Asuman Karaduman-Güneş Sigorta Sanat Galeri-Yılmaz parlar


PARLAR MEDYA  
YURDUM-Ressam Asuman Karaduman-Güneş Sigorta Sanat Galer

YURDUM


Kız Teknik Yüksek Öğretmen Okulu Resim bölümünden 1978 yılında mezun olan, Ressam Asuman Karaduman duayen sanat danışmanı Güneş Sigorta Sanat Galeri Müdürü Yalçın Denizyılmaz kuratörlüğünde Güneş sigorta Galeride Yurdum isimli kişisel sergisini sanatseverlerle buluşturdu.

Yaptığımız kısa söyleşide Ressam Asuman Karaduman



1978 yılından bu yana kişisel ve karma sergilere katılmakta olduğunu,  Yurt içi ve yurt dışında eserleri bulunduğunu söyledi. Sanat çalışmalarını, öğretmenlik mesleğinden emekli olduktan sonrada özel okullarda resim öğretmeni olarak çalışaşark sürdürdüğünü, Bu şekilde resim plastik sanatdan hiç kopmadığını, Ankara Atılım Üniversitesi’nde üç yıl boyunca Güzel Sanatlara Hazırlık kursu vererek hizmete devam etdiğini belirtdi.

Çalışmalarının genel olarak temasını sorduğumuzda, “Çalışmalarımda tema olarak peyzaj ve natürmort dışında emek veren insanları ele almaktayım.” Dedi. Çalışmaları ev atölyesinde icra etdiğini, önceki sergilerinde yağlıboya çalşmış eserlere yer verdiğini “Yurdum” isimli sergisinde, ilk kez suluboya çalışmalara ağırlık verdiğini açıkladı.
Sergi 18 Kasım 2017 tarihine kadar pazar günleri hariç saat 10.00-17.00 arası Güneş Sigorta Genel Müdürlük binası Güneş Galeride sanatseverlere açık olacakdır.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder