21.4.17

Tüketicilerin Seçtiği Yılın Ürünleri-Yılmaz Parlar


PARLAR MEDYA  
Tüketicilerin Seçtiği Yılın Ürünleri

Tüketicilerin Seçtiği Yılın Ürünleri

Türkiye’de ikinci kez gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki “Tüketici İnovasyon Ödülü” 2017’nin kazananları, 20 Nisan 2017 Perşembe günü İstanbul The St. Regis Hotelde düzenlen ödül töreniyle sahiplerini buldu.


1987’den günümüze kadar 37 ülkede 3.5 milyar tüketiciye ulaşan ve Türkiye’de 2. kez gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamında Üretici firmalar, perakende, medya ve araştırma sektörünün önde gelen yöneticilerini bir araya getiren ödül töreninde, Türk tüketicilerinden “albenisi”, “inovatif özelliği” ve “performansına” göre ödül almaya hak kazanan ürünler tüketicilerin oylarıyla belirlenmişti.


Araştırma şirketi Nielsen’in 4.109 tüketiciyle yüz yüze görüşerek yaptığı anketler sonucunda kazanan ürünlerin belirlendiği program kapsamında, Nobel İlaç 2 ürünü, Barilla Gıda, Golf Dondurma, FHP Ev içi Kullanım Araçları ve Procter-Gamble ise birer ürünüyle ödüle layık görüldü. 


Son 24 ayda pazara çıkan ürünlerin katıldığı ve tüketicilerin ürünleri “albenisi”, “inovatif özelliği” ve “performansına” göre değerlendirdiği yarışmada ödül alan ürünler, Türk tüketicilerinin referansı olan “Yılın Seçilmiş Ürünü (YSÜ)” logosunu 1 yıl boyunca tüm iletişimlerinde taşımaya hak kazandı.

Türk tüketicileri 1 yıllık süre boyunca alışveriş yaparken ödüle layık görülen ürünlerin üzerinde “Yılın Seçilmiş Ürünü” logosunu görecek.

Yılın Seçilmiş Ürünü” ödülünü alan markalar

Makarna kategorisinde Barilla Integrale, dondurma kategorisinde Golf Yogo Yoğurtlu Dondurma, kimyasal olmayan ev temizleyicileri kategorisinde Vileda Turbo, gıda takviyeleri kategorisinde NBL Algae Oil, probiyotik kategorisinde NBL Probiotic Travel, bebek bezi kategorisinde ise Prima Aktif Bebek, Türk tüketicileri tarafından verilen inovasyon ödüllerini alan ürünler oldu.
yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder