10.4.17

Romanya belgeseli-Karadeniz’de Yardım Çağrısı filmi-Yılmaz parlar


PARLAR MEDYA  
Romanya belgeseli-Karadeniz’de Yardım Çağrısı filmi--

"Karadeniz’de Yardım Çağrısı" filmi

22 Türk denizcinin Romenler tarafından kurtarılma belgeseli Romanya Konsolosluğunda, Romanya Konsolosu Adrıana Cıamba ve Kültür Ateşe Nadıa Tunsu’nun katılımıyla gerçekleşti.


İstanbul „ Dimitrie Cantemir” Romen Kültür Merkezi başarılı bir Romen belgeseli. "Karadeniz’de Yardım Çağrısı" filmi  seyircinin gözlerini ekrana kilitlendi.
Gösterimin bitiminde filmin yapımcısı ve aynı zamanda Romanya Devlet Televizyonu’nda (TVR) gazeteci olan Cristina Tilica ve bu projenin yapımını destekleyenler ile bir buluşma gerçekleştirdi.

"Karadeniz’de Yardım Çağrısı" belgeseli Vadu sahilinin yakınlarında kıyıya sürüklenen 22 kișilik Türk bir geminin hikâyesini anlatıyor. Kuvvetli bir fırtına, dev dalgalar, çalkantılı rüzgâr akımları… Kazazedelerin tek umudu ilk defa denizde kurtarma operasyonu için gönderilen bir helikopter mürettebatıydı! Cristina Tilica’nın tarafından imzalanan belgeselin konusu olan 54 sene önce gerçekleşen tarihsel bir özgörev. Etkinlik bu deneyimi yaşayarak bugün aramızda bulunan 22 Türk deniz mürettebatı için özel olarak düzenlendi.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder